maandag 23 december 2013

Na twee lessen

Twee lessen, of 8u (!) later,  ziet de stoel er zo uit:





















De zitting en de armleuningen zijn losgemaakt. En for the record, ik werk dus wel hard door, geen koffieklets voor mij tijdens de les.
Wat vooral moeilijk bleek: de ontelbare afgebroken nietjes die ik er nog één voor één uit moest prutsen. Maar wat mij betreft moet zo'n stoel ook aan de binnenkant perfect zijn, real beauty is on the inside ;-)

Niet zoals de zetels die ik ooit door een ander liet stofferen. Nu ik ze zelf opnieuw wou overtrekken, kwam ik tot de vaststelling dat het oude binnenwerk nooit vervangen werd. Dat is, op z'n zachtst gezegd, balen. En oneerlijk enzo.  

Op de planning voor de volgende les: de leuning afbreken, het frame opschuren en dan lijmen zodat het weer top stevig is. En dan koffiekletsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen